کاهش وزن تا 10 کیلو با کپسول لاغری اسلیم فول
نوشته شده توسط : اینفورتکس

امروزه مشکل چاقی به یکی از معضل های سلامتی افراد تبدیل شده است. بسیاری از بیماری ها مانند کبد چرب، دیابت، درد مفاصل، فشار خون، تنگی نفس و برخی از نارسایی های گوارشی رابطه مستقیمی با چاقی دارند. تناسب اندام و داشتن وزن ایده آل علاوه بر جذابیت ظاهری و ایجاد حس اعتماد بنفس در فرد، شانس ابتلا به برخی بیماری ها نظیر مشکلات قلبی و عروقی، مشکلات کبدی و فشار خون را کاهش می دهد.

 

نکته مهم در کاهش وزن، استفاده از روش های کم خطر و بدون ضرر و عوارض جانبی است. بنابراین بهتر است جهت رسیدن به وزن ایده آل، تغذیه ی مناسب و استفاده از مکمل های بی خطر و موثر گیاهی را مدنظر قرار داد. داروها و مکمل های گیاهی نه تنها برای بدن خطری ایجاد نمی کنند، بلکه مصرف مداوم آن ها باعث چربی سوزی و منظم شدن سوخت و ساز بدن می شود.

 

در این مقاله به معرفی بهترین قرص ها و کپسول های قرص لاغری بدون عوارض در ایران و بررسی ترکیبات گیاهی سازنده آن ها خواهیم پرداخت. این قرص های لاغری علاوه بر تاثیر بسزا در کاهش وزن، افزایش چربی سوزی و ایجاد لاغری، بدون عوارض جانبی هستند و می توان با خیال راحت به صورت مستمر از آن ها استفاده کرد.

کپسول اسلیم فول، فرآورده ای کاملا گیاهی و ساخته شده توسط شرکت سبز دارو می باشد. این محصول از جلبک دریایی، پودر سرکه سیب، کروم غذایی و پودر چای سبز تشکیل شده است و حاوی ویتامین B6 و کلسیم پیروات می باشد. ترکیبات گیاهی این کپسول لاغری، سببِ کاهش چربی های بدن و تسریع کاهش وزن می گردد. در ادامه به بررسی مواد تشکیل دهنده ی کپسول اسلیم فول می پردازیم.

 

ترکیبات موجود در کپسول اسلیم فول

✅ جلبک دریایی از مهم ترین ترکیبات موجود در کپسول اسلیم فول می باشد. ید، مهم ترین عنصر برای حفظ سلامت غده ی تیرویید می باشد. سلامت غده ی تیرویید در سلامت بدن و تناسب اندام نقش مهمی را ایفا می کند. یکی از مواد خوراکی که شامل مقدار قابل توجهی از عنصر ید می باشد جلبک دریایی است. از دیگر خواص جلبک دریایی در کاهش وزن، افزایش استقامت بدن می باشد و همین امر سبب مصرف بیشتر انرژی در بدن می گردد.

 

✅ پودر سرکه سیب حاوی پتاسیم می باشد. این عنصر از تجمع آب اضافی در بدن جلوگیری می نماید. سرکه سیب سبب چربی سوزی می گردد. مصرف متعادل از سرکه سیب نقش مهمی در بهبود گوارش و هضم غذا دارد.

 

✅ پودر چای سبز از دیگر ترکیبات موجود در کپسول اسلیم فول است. این گیاه ارزشمند، با دارا بودن ترکیبات فنلی و کافئین، سبب افزایش سوخت و ساز بدن می گردد. از این رو چای سبز نقش مهمی در کاهش چربی خون یا همان کلسترول ایفا می کند. این گیاه، شامل مقدار زیادی ترکیبات آنتی اکسیدان، همانند فیتوکمیکال و کاتچین می باشد. این دو ترکیب، دارای خواص ضد سرطانی می باشند.

 

✅ از دیگر ترکیبات موجود در کپسول اسلیم فول می توان به کروم غذایی اشاره کرد. این ماده با سوزاندن قند ها در بدن، موجب کاهش میل به شیرینی جات می گردد. مصرف روزانه ی این ترکیب، بر بهبود عملکرد انسولین نقش بسیار مهمی دارد.

 

✅ ویتامین B6 از مهم ترین ویتامین ها برای کنترل سطح قند خون یا همان گلوکز خون می باشد. این ویتامین در واکنش های مربوط به هموگلوبین و ترشحات غدد آدرنال (که ترشح کننده هورمون آدرنالین می باشد) وجود دارد و سببِ تنظیم سوخت و ساز بدن می گردد.

 

✅ کلسیم پیروات از دیگر مواد تشکیل دهنده ی فرآورده ی گیاهی کپسول اسلیم فول می باشد. این ترکیب به فرآیند کاهش وزن تا ۳۷ درصد سرعت می بخشد و موجب کاهش ۴۸ درصدی جذب چربی توسط بدن می شود.





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: